About Me

My photo
hey blogger, my name is aiera.. noty , crazy with fashion ??it was me. i like to spend time with play guitar , travel with my family , shopping , and hang with my friends .fully taken by someone that special to me since first i love him until now ♥EPUL♥ . wo ai ni,wo yau ni,wo hen xiang ni wo de wang zhi.if you(any blogger) dunt like my blog ? Hen wo ma? Liang ci wo hen ni !!ouh !!so simple. .ni chow aa chi sing !Buyao wangjì qianwan buyao shìtu mofang wo de xiangfa.. Ba ta feng le !!!

Blog Archive

04 May, 2012

kerja OHH kerja !

gila tak gila empat hari berturut-2 aku full disebabkan nak prepare for AEON MEMBERS SALE .
pergh ~ sakit hati pun adoooo kot .ada part time tapi tak boleh harap ..soo , aku dengan tipah jelah yg menguruskan stock-2 semua ..start hari selasa kiteorang dah kira stok baju seluar ..then , aku sempat ambik gmba si tipah ni senyap-2 ..hihi ..ini dia bisnes partner aku
haha ..kelaka tak ? khusyuk gila die ..hihi >.<
sambil die khusyuk ni .aku boring keje aku dah siap sooo , i decide to help mariana angkat barang kat stor ..damn -.-"
satu kotak aku rasa berat dua orang budak kecik kott ..
gila tak gila lah .kiteorang dua orang je yang mengangkat nye ..
tuu lah orang ckp ..perempuan ni tak kuat lah apa lah kan ..
tengok aku yg kecik ni pun kuat angkat stok tu taw ..
kuat-2 pun tapi lepas tu tengok lah apa jadi ..


sekejap-an je aku relax ni ..
esokknyaa pulakk aku full lagi .then , aku boring .aku pun pi lah kat stor ingat boleh relax ..
tiba-2 nampak mariana dok sibuk angkat stok baru smpai ..ni haa macam ni stok die ..

die mintak tolong aku .aku pun tolong lah die lagi ..huih~
dari kul 3 smpai balik kerja kiteorang tak habis dok kat stor tuh ..
habis baju pun macam mandi hujan ..hahaha xD
tapi tulahh balik kul 11-12 mlm baru balik kerja ..gila tak gilaa lah aku ..
dah tuu stok aku pulak smpai ni haa die banyak ni aku kena angkut dah lah pagi-2 buta aku sorang je yg angkat setengah jelah ..hihi >.<
byk ni haaa ..

siannn kan kat aku ..
disebabkan semua ni lah aku demam mengejut ..damn -.-"
tak pernah-2 nih ..hmm ..sabo jolahhh ..
dah tuu saiful sharizal macam layan tak layan je aku ni :'(
terasaaaaaaaaaaaaaaaaaanyaaaaaa :'(

No comments:

Post a Comment

─▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─
──██─███─███─██─██─██▄█───♥
──██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█───
─▄██▄▄█▀▀▀─────▀──▄██▄▄▄█
─♥















FOLLOW . FOLLOW

music . sound . cool !