About Me

My photo
hey blogger, my name is aiera.. noty , crazy with fashion ??it was me. i like to spend time with play guitar , travel with my family , shopping , and hang with my friends .fully taken by someone that special to me since first i love him until now ♥EPUL♥ . wo ai ni,wo yau ni,wo hen xiang ni wo de wang zhi.if you(any blogger) dunt like my blog ? Hen wo ma? Liang ci wo hen ni !!ouh !!so simple. .ni chow aa chi sing !Buyao wangjì qianwan buyao shìtu mofang wo de xiangfa.. Ba ta feng le !!!

Blog Archive

03 December, 2010

PENAD LELAH !!

bruu balekk dr sg.besi ..
ruma nadya ..lepak2 jap ..ngadd nak jumpe mmbe2 x gune aku tuu ..
last2 cumerw bsy ..
aderw yg kje ..aderw yg membute. .
last2 aku balekk jewla ..
fllow mama aku gy uptown shah alam ..
lepak kadd kedai mmbe mama akuu .......
setiap weekend mama lepakk cnerw ..
and aku wadd part time ..
walawehh ~
sonang jew coyd ..
gaji msyuk ...
hahahah~pas uh jumpe laa anak mmbe mama dri sabah ..
lepakk kadd maple kadd2 alam sentral shah alam ..
gilo byar bill smpayy RM45 !!
tokojut den ..first tyme mkn kadd kdai mamak hrge cmtu gilo ..~
pas mkn uh ..aku merayau laa jap kadd2 van TV3 ..
hahah ..adew pulakk yg dowk shooting ..
pstu budak2 basikal ncem2 ..
walawehh ~bgy salam kadd aku ouh !!
haha ..tpy aku mseh engadd sma moyang meyy ..
hahah ..and now ..on9 ..wifi kne sawan cipan x abish2 lagy ..
broadband aku pulakk daa kne sawan badak !!
adoyy ..macam macam laa tnet aku nyh !!
aderw jea pnyakit pelik2 ..hahah ..
daa laa~sawan mashimaro thap nyawa2 rabbit dah nyh ..
penadd ouh ..
tdow laa ...but yg penting mkan dluw ..hehe ~

No comments:

Post a Comment

─▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─
──██─███─███─██─██─██▄█───♥
──██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█───
─▄██▄▄█▀▀▀─────▀──▄██▄▄▄█
─♥















FOLLOW . FOLLOW

music . sound . cool !