About Me

My photo
hey blogger, my name is aiera.. noty , crazy with fashion ??it was me. i like to spend time with play guitar , travel with my family , shopping , and hang with my friends .fully taken by someone that special to me since first i love him until now ♥EPUL♥ . wo ai ni,wo yau ni,wo hen xiang ni wo de wang zhi.if you(any blogger) dunt like my blog ? Hen wo ma? Liang ci wo hen ni !!ouh !!so simple. .ni chow aa chi sing !Buyao wangjì qianwan buyao shìtu mofang wo de xiangfa.. Ba ta feng le !!!

Blog Archive

30 December, 2010

KENAPA ?

kenapa awan ?
kenapa bila aku perlukan kau dulu kau sia-siakan perasaan aku??
kenapa skrng baru kau nak muncul ?bila aku ada bulan ..kau tak fham aku laa awan!!
knpa kau mcm tak leyh trima kenyataan yg aku syg kan bulan ..suka tengok hidup aku menderita ke ??aku betul-betul tak faham ..apa yang kau nak sebenarnya ??sampai sekarang ..aku tak leyh lupakan kata-kata kau kat aku ..and sampai bila-bila ayt tu tersekat kat dalam hati aku ..cant delete it ..hmm~and now bulan ..cm x layan aku ..cosz bulan pk kan perasaan kau ..sedangkan kau ..pernah ke kau pk psal perasaan bulan ?pernah ke ?...seriosly ..serabot kepala bintang nyh ..lepas nyy ..ape laa cerita seterusnya ..

No comments:

Post a Comment

─▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─
──██─███─███─██─██─██▄█───♥
──██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█───
─▄██▄▄█▀▀▀─────▀──▄██▄▄▄█
─♥















FOLLOW . FOLLOW

music . sound . cool !