About Me

My photo
hey blogger, my name is aiera.. noty , crazy with fashion ??it was me. i like to spend time with play guitar , travel with my family , shopping , and hang with my friends .fully taken by someone that special to me since first i love him until now ♥EPUL♥ . wo ai ni,wo yau ni,wo hen xiang ni wo de wang zhi.if you(any blogger) dunt like my blog ? Hen wo ma? Liang ci wo hen ni !!ouh !!so simple. .ni chow aa chi sing !Buyao wangjì qianwan buyao shìtu mofang wo de xiangfa.. Ba ta feng le !!!

Blog Archive

20 December, 2010

DALAM TERINGAT2 !

finally !!!
dpat jugak aku edit entry bruu ..geram aku ..laptop kne sawan mashimaro ~
ciann ouh ..nseb baek da gy jumpe dr entah mne laa~
tkat nk tggu dr aku smpayy b'juta taon laa nmpak nyea ..hahaha
then,yesterday aku dpat on fb jp jea coyd ..eply comment2 ..pastu update status gila aku ..
for bulan laa ..ingat2 nyh ..huhu
THIS LAA MY STATUS KAT FB :-
x pham ouh ..pelik laa ~npea laa tyme aku usha lngit ..cri2 bulan n bintang ..then jumpe plk bulan tuu dpan2 ngn bintang ..bintang tuu stuu jea ..tpy why awan mnyebok jea halang my bulan ?? BULAN !!aku serios ny aku cinta kau ..aku x cinta awan !!dlm aty aku just cinta bulan ..tade awan ..!!gntle2 nyh !!
owg like . like mnyak ..comment2 adea laa ...
yg geram nyea moyang putra pndek tuu ..perli2 ..geram ngn kau moyang ..dpat kau aku cepuk kau ..hahaha:DD
DALAM2 TEXT2 NGN MOYANG ..
dye anta gmba yg dye nga pk psl aku ....dye wat kje bodoe ..geram akuu ..why dye wt cmtuu ..
haish~ moyang . moyang ...
then,you say that kau x ma0o lupe aku smpayy bile2 ..
aku pown sme laa syg ...kau laa always be king in my heart ..
kau cinta aku . aku dua kli ganda cmtu ..
jgn kau jdy cm apek ..aku x suke ..
jhat2 mne kau ..tpy kau phm aku moyang ..
x kn lupe sme kau ..and you always in my mind dear ..i want nobody but you ..twu ..!!
ingat laa kate2 aku ..kau ingkar sje apea owg nk ckp ..
but aku always in ur side bulan..
not awan side ....!!
aku x syg awan lbeyh dry mmbe ..aku anggap dye as my brother jerw ...
aku harap ..kau ingat kate2 aku nyy ~


TURN TO STORY ABOUT TODAY(20.dec.2010) :-

then,today my parents bwaq aku and my siblings ..shopping ..cowg bpea pluh ouh ..besh gilaxx ..huhu ..mnx apea dpat jea ..
ANTARA NYEA LAA:-
mnyak in this bag ..its all my stuff ..nk twu dtg ruma akuu ..huhu^^
happy a lots ouh ary nyy ...
rse nk gila pown adea ..hoho ..
and pling aku terkejut ckly ....
my mom yg x pena2 mnat all I-SOCKS stuff ..tbe3 mnat ..
cmpayy cggop jdy mmber I-SOCKS ..
ouh ..mama aku mang rock laa~
daa jdy shopholic kat I-SOCKS uh ..
my mom plggan tetap ..haha ..besh2 ....

dlm2 cito about mama aku nyea gelagat ary nyy ..
turn to my brother plk ..
finatic beno ngn elmo nyh ...
ikut aku laa~
haha ..jealous aku bila he found elmo's tshirt ..
argh !!its not fair ...haha ..aku nk jgk ..tpy daa tlbeyh had blnje plk ..huhu^^

SAY SORRY TO MY DAD AND MY SISTER :-
gmba mereka tidak ku upload ..susa ma0o dpat iny dua org punye citerw ..
tpy yg stuu ..abah x dpat paperw ..tpy dpat makan pizza ..mnyak ouh ...hee ..~
yewla mne x nyer ..5 or 6 jam cmtu shopping sakan ngn kteowg ..balekk2 lapa ..beli pizza ..3 ouh ..x ckowp stu family ..dowk ruma nyh ..mnyak mkn ouh ..bdan pown sudaa naek meyy ..huhu ..
s0o ..smpayy siny jea coyd bule citerw psl nyh ..

No comments:

Post a Comment

─▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─
──██─███─███─██─██─██▄█───♥
──██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█───
─▄██▄▄█▀▀▀─────▀──▄██▄▄▄█
─♥















FOLLOW . FOLLOW

music . sound . cool !